Hírek!

Sziasztok!
Van egy jó hírem számotokra! Holnap délelőtt, de legkésőbb délután friss.


És mint sokadszorra, most is a bocsánatotokat kell kérnem tőletek. Már hetekkel ezelőttre ígértem nektek az utolsó fejezetet. Sajnos tényleg nagyon összejött minden. Az érettségi szünetet - amikor lett volna időm írni - végig ágyban töltöttem, és még az utána következő hetet is, mivel beteg voltam. Mikor meggyógyultam, és visszamentem a suliba, rengetek volt a bepótolni valóm, így nem igazán maradt már erőm, és kedvem az íráshoz. De sajnos nem ez a legrosszabb. Nagypapám több, mint egy hete kórházba került, mert eltört a keze és más sérülései is voltak. Azóta minden délután nála voltunk, és mikor este hazaértünk, nem volt már kedvem írni, mivel akkorra maradt a tanulás. Ám szerda éjjel meghalt a Papám. Sajnos a temetés is rossz időpontban lesz, mivel én vasárnap Németországba megyek egy hétre, és a temetés kedden lesz.

Szóval holnap megkapjátok az utolsó fejezetet, amit megpróbálok majd nem túl szomorúra megírni.
Remélem, maradt még néhány olvasom, akik várják a fejezetet ebben a nagy kimaradásban is.


Puszilok mindenkit: Vicky11


u.i.: Mit szóltok a változtatásokhoz a blogon?

0 megjegyzés: