20. fejezet részlet

Viszont gondolkodni sem maradt időm, mert Edward rohant ki a házból.

- Te meg mi az ördögöt keresel itt? Veszélyes itt lenned! – kelt ki magából Edward, és úgy nyitotta ki a kocsi ajtaját, hogy az majdnem kiszakadt a helyéről.

Én próbáltam nyugodt ábrázattal kiszállni az autóból, azt tettetve, hogy amit az előbb mondott, az nem is igaz. Pedig titokban nagyon is aggódtam, hogy mi lesz, ha találkozok Nicole-lal.

- Mivel te nem voltál hajlandó eljönni hozzám, úgy döntöttem én jövök ide. Nem akartam úgy elmenni, hogy még egyszer ne találkoznánk.

- De ezért nem kellett volna idejönnöd! Fel is hívhattál volna.

- Igen, de akkor könnyen leráztál volna. És fogadjunk, hogy már azt is kitaláltad, hogy miért nem tudnál kijönni a reptérre!



Bocsi, bocsi, bocsi! Remélem még elhiszitek nekem, hogy tényleg nagyon sajnálom, de ma csak ezt a kis ízelítőt tudom felrakni, mivel a fejezet még kisebb javításokra szorul, és egy olyan véleményre várok, ami nekem sokat jelent. Ő azt ígért holnapra el tudja olvasni, és addigra én is minden hibát kiküszöbölök. Addig még egy nagyon kicsi türelmet kérek. Szóval holnap este csak valami hatalmas katasztrófa miatt nem lehet friss, mert más akadályt nem tudok. :D


xoxo Vicky11

2 megjegyzés:

szozsa914 írta...

Szia benne lennél egy link cserébe? Írj már egy e-mailt ha igen : szozsa914@gmail.com
Am nagyon tetszik az oldid tiszta király puszi! Légy jó!
Üdv.: Zsani alias Szozsa94

Névtelen írta...

Szia!!
Tetszik jó lett..Ám miért így akar elbúcsúzni Edward??:(
Melinda