Szülinap! :D

Végre ezt is megértük! Ma egy éves lett a blogom! Nagyon örülök, és hálás vagyok nektek, hogy ilyen sokáig kitartottatok mellett és remélem továbbra is ki fogtok. Egy éve még nem hittem, hogy idáig eljutok, és hogy tényleg érdekelni is fog valakit, amit írok. Azt hittem, hogy amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is megy majd a kedvem az írástól, de szerencsére nem így lett. Az óceánon túl nemsokára véget ér, viszont már két másik történetet is elkezdtem írni, és remélem, hogy azt is szívesen olvassátok majd.

És most, hogy így ünneplünk, arra gondoltam, hogy mit szólnátok ahhoz, hogyha mindenki kérdezhetne egyet, akár rólam, akár a történet(ek)ről. (Sajnos azt nem tudom megígérni, hogy ha a történettel kapcsolatban kérdeztek mindenre válaszolni fogok, de megteszek, minden tőlem telhetőt :D) Ha tetszik az ötlet, írjátok meg kommentbe a kérdést jövő vasárnap 18 óráig, és én megpróbálok még vasárnap este válaszolni rá.


Még egyszer köszönöm szépen, hogy egy éve velem tartotok a történeteim világába.


Puszi: Vicky11

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Gratulálok!
Nekem az lenne a kérdésem hogy mi és ki(k)inspiráltak inspirálnak téged a mindennapokban hogy jött ez az ötlet illetve a többi és hogyan kapcsolódsz ki miből nyersz erőt és ötletet!!(tudom hogy ez nem egy kérdés de összetett inkább):)
Melinda