Az óceánon túl - 8. fejezet

Amikor kiszálltam az autóból a szám is tátva maradt a csodálkozástól. Nem gondoltam volna, még álmomban sem, hogy egy ilyen gyönyörű házban laknak a Cullenek. A háromemeletes házból – amit hatalmas területű pázsit vett körül – Alice rontott ki.

- Oh Bella! Nagyon örülök, hogy eljöttél. Már alig vártam, hogy újra találkozzunk –ugrott a nyakamba, ami annyira nem is volt meglepő, azok után, hogy ismeretlenül is meghívott a házukba.

Azonban valami nagyon különös történt. Amikor Alice keze hozzáért a nyakamhoz, éreztem, hogy bőrének hőmérséklete milyen hideg. Pontosan olyan volt, mintha sokáig jégkockákat tartott volna a kezében vagy hógolyózott volna. Nagyon furcsának találtam a dolgot, és valószínűleg Alice is észrevette rajtam valamit, mégsem hagyott időt tovább gondolkozni ezen.

- Gyere! Be szeretnélek mutatni a szüleimnek és a testvéreimnek – húzott Alice a házuk felé. – És Rosalie-val ne törődj – tette még hozzá, amit már megint nem értettem.

Ahogy beléptem a házba ámulatom tovább fokozódott, főleg mikor körbenéztem a nappaliba. A ház belső berendezése is pontosan olyan szép volt, mint ahogy az már kívülről is látszott rajta. Úgy tűnt, hogy a különböző tárgyak nem is a mostani korból, hanem egy sokkal régebbiből származnak.

Éppen a szobában álló zongorában gyönyörködtem, amikor Alice szólt.

- Esme a szobájában van az emeleten, és már vár minket. Sajnos Carlisle még nem ért haza a kórházból, de remélem megvárod.

- Rendben, mehetünk – válaszoltam neki, de nem tudtam levenni a szemem a gyönyörű hangszerről. –Alice te zongorázol?

- Nem, én jobban szeretek énekelni, de Edward fantasztikusan játszik – mosolygott rám Alice, majd elindult a lépcső felé.

Követtem őt, és útközben egy hatalmas, és csodaszép keresztet pillantottam meg a falon. Nem tudtam eldönteni, hogy valódi – e vagy csak másolat, de úgy tűnt, hogy akár több száz éves is lehet.
Alice-t követve egy hatalmas és szép szobába jutottam, ahol egy fiatal nő ült egy asztalnál.
A bőre színe neki is hófehér volt, és karamella színű haja lágyan omlott a vállára.
Amikor észrevett minket, és felnézett a munkájából, azonnal észrevettem, hogy neki is aranyszínű a szeme, csak kicsit sötétebb, mint Alicé vagy Jasperé.

- Esme, ő itt Bella! Bella, ő Esme, a nevelőanyám! – mutatott be minket Alice.

- Nagyon örülök, hogy megismerhetem Mrs. Cullen!

- Ugyan kérlek, Bella szólíts Esmének és szerintem Carlisle sem fogja bánni, ha tegezed.

- Köszönöm Esme! Nagyon szép a házatok. Gyönyörűek ezek a bútorok.

- Köszönjük! Alice-nek nagyon jó ízlése van. Vele könnyű volt kiválasztani a megfelelő darabokat – nézett rá a lányára elismerően. Alice visszamosolygott rá, de úgy tűnt, nagyon izgatott, mert már mentünk is tovább.

- Hazaért Rosalie és Emmett is, de Edward még mindig nem. De azért gyere és bemutatlak nekik is – mondta Alice, és ahogy a lépcsőhöz értünk, már találkoztunk is velük.

- Helló! Te biztos Bella vagy! – köszönt a nagydarab srác, akiről most már tudtam, hogy ő Emmett. – Alice-nek tényleg igaza volt, Edwardnak van mitől félnie.

Ezt én már megint nem értettem, de úgy tűnt csak én vagyok így ezzel, ráadásul Emmett nagyon jót nevetett a viccén. Ám Rosalie-nak nem tetszett annyira a tréfa, mert minden szó nélkül kikerült engem és eltűnt az egyik szobában.

- Azt hiszem jobb lesz, ha most utána megyek – mondta Emmett. – Vigyázz magadra, Bella – kacsintott rám, majd ő is bemente a szobájukba.

Már kezdtek nagyon idegesíteni ezek az érthetetlen mondatok, de Alice nem hagyott időt gondolkozni rajtuk, ráadásul még megkérdezni sem tudtam, mert ő mindig valami másra terelte a szót.

A délután nagyon jól telt, és mivel Alice szerette volna, ha megvárom Carlisle-t, sok időnk maradt beszélgetni. Vagyis jobban mondva szinte csak én beszéltem, mivel ő is kíváncsi volt az otthoni életemre. És én mindent elmeséltem neki, mert nem tudtam kitérni a kérdései elől. Azonban mikor én kérdeztem tőle, ő csak tömören válaszolt, és másról kezdett beszélni. Azt viszont megtudtam, hogy már régóta Carlisle-lal és Esmével, ahogy a testvérei is. A régi családjáról nem beszélt, csak annyit mondott, hogy már meghaltak. Viszont mikor a kapcsolatáról érdeklődtem Jasperrrel, egy kicsit jobban megeredt a nyelve. Elmondta, hogy mivel igazából nem testvérek, még csak nem is rokonok, nincs semmi akadálya, hogy egy pár legyenek, ugyanúgy, mint Emmett és Rosalie esetében.

- Rosalie rám mérges? – bukott ki belőlem a kérdés, pedig nem szerettem volna ilyen nyíltan megkérdezni, de mivel Alice nem hagyott más lehetőséget muszáj volt.

Alice sokáig töprengett a válaszon, és úgy tűnt, nagyon megválogatja a szavait.

- Nem, nem rád mérges. Inkább saját magára – felelte egyszerűen, de mivel már túl sok volt a rejtélyes mondatuk, tovább kellett kérdeznem.

- Alice! Légy szíves felelj végre érthetően, mert már kezdenek összezavarni ezek a titokzatos válaszok.

- Ne haragudj, Bella, de most nem mondhatok többet. Egyszer majd mindent meg fogsz tudni – válaszolta Alice, és látszott rajta, hogy tényleg sajnálja, én mégsem értem be ezzel a válasszal.

- Rendben, akkor én megyek is – ez úgy hangzott, mint egy durcás kisgyerek zsarolása, mégsem akartam olyan helyen lenni, ahol valószínűleg nem látnak szívesen.

- Ne Bella! Kérlek, maradj még. Nem szeretném, ha így mennél el. De… de nem szeretnék összeveszni a bátyámmal – könyörgött Alice.

Nagyon nehéz volt ezt kimondanom, de megtettem – pedig örültem volna, ha Alice-szel barátok leszünk:
- Én megértem, hogy nem mondhatsz el nekem mindent, ezért is könnyítem meg a dolgodat, és inkább megyek el.

- Bella, ezzel nem könnyítesz meg semmit.

- Szerintem viszont igen. Nem szeretnék neked gondokat okozni, és azt sem, hogy miattam összevesz a családoddal. Egyébként is csak négy hónapig leszek itt, ami gyorsan el fog telni, szóval nem ér meg ennyit – mondtam el az indokaimat, de tényleg komolyan gondoltam, mivel nem akartam, hogy egy családban miattam legyenek problémák.

- Szerintem viszont sokkal többet is megér a barátságunk – mondta Alice, de mivel látta, hogy nem áll szándékomban tovább maradni, így folytatta. – Szólok Esmének, hogy vigyen haza.

Szomorúan fordulta lépcső felé, és láttam, hogy nagyon megviselték a szavaim.

- Alice! Nagyon sajnálom – szóltam utána, majd elindultam az ajtó felé, hogy kint várjam meg Esmét.

Azonban abban már most biztos voltam, hogy amint hazaérek, felhívom Alice-t, mert nagyon kedves lánynak ismertem meg, csak rosszul indultak a dolgaink. Reméltem, hogy nem bántottam meg nagyon, mert örülnék, ha ilyen barátom lehetne.

Hatalmas bűntudattal a szívemben léptem ki az ajtón, és majdnem Edwardba ütköztem.





u.i : 10 komi után megint jön az új feji.

(Úgy gondoltam, hogy a Cullen házat nem írom le részletes, mert azt ugyanúgy képzelem el, mint azt Stephenie Meyer a Twilight-ban leírat.)

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hy!Nagyon jó lett!:D
Már várom a következő fejezetet!=)

Névtelen írta...

Nagyon jóó lett! Gratula a történetedhez! Várom a frisst! :D További jóó írást!

Névtelen írta...

Nagyon szupi lett scak ne legyen függővég léccíí nagyon idegesítő ha az van és azon kell agyalni! Nagyon szupi író vagy és jól kitalálod a töörténetet!!!! Csak így tovább és soha ne add fel!!!

mocsicsu írta...

Király töri lett naon teccet csak lehetne hosszabbb!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

hát ez is szupi lett mitnemondjak de remélem bella összejön edwardal

Yuuki írta...

nagyon jó lett. tetszik..de ez a függővég..várom a folytatást

คภςรא írta...

nagyon szupi lett várom a kövi részt:D

Gré írta...

nagyon jó lett!:)
gyorsan folytatást!

Klajcsiií írta...

szia!
húh nagyon jó lett:) ilyen véget hagyni.. xD
nagyon várom a kövit puszii

Victoria írta...

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a komikat! :D
Nagyon örülök, hogy ennyi embernek tetszik a történtem, és hogy ezt meg is osztjátok velem.
Sietek a folytatással!
Imádlak titeket!!! :D

Puszi: Vicky11